Image Credit: Vincent van Gogh; Digital Collage & Copyright: Ronnie Warner

Atopa o cometa na noite estrelada de Van Gogh

Image Credit: Vincent van Gogh; Digital Collage & Copyright: Ronnie Warner

Explicación: sabías que a pintura de van Gogh a Noite Estrelecida inclúe ao Cometa Hale-Bopp? Agardemos que non porque non é certo. Pero a imaxe publicada si que o ten. Aínda que a imaxe de hoxe poida aparecer nunha primeira ollada unha reprodución dixital fiel da Noite Estrelecida orixinal , realmente é unha revisión moderna coa intención non só de homenaxear un dos cadros máis famosos do segundo milenio; tamén para servir coma unha  busca do tesouro. Atopas na imaxe un cometa, unha galaxia espiral, un cúmulo aberto de estrelas, e  unha supernova? Demasiado doado? Vale, pois estón atopa os aneis da Supernova 1987A, a  nebulosa Esquimó, a nebulosa do Cangrexo, o Casco de Thor, a galaxia Roda de Carro, e a  nebulosa Formiga. Aínda demasiado sinxelo? Entón procura identificar algunha imaxe agochada máis non mencionada (e hai bastantes) no foro de discusión principal do APOD: The Asterisk. E para rematar, o collage agocha xentilmente a fotomontaxe de Vermeer polo décimo anoversario do APOD para rendir homaxe precisamente ao APOD. (Grazas!)